İzmit'te her gün onbinlerce kişinin kullandığı Yürüyüş Yolu'nda sürekli temizlik çalışması yapılıyor.
İzmit Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri Yürüyüş Yolu'nun vatandaşlar tarafından en çok kullanılan kesimi olan Merkez Bankası'ndan Anıtpark'a kadar bölümünde 24 saat boyunca çalışma yapıyor. Belediye Yetkilileri, bölgede son sistem araçlarla sürekli çalışma yapıldığını belirterek, "Her gün binlerce kişinin kullandığı Yürüyüş Yolu'nda temizlik açısından sorun olmaması için 7 gün 24 saat çalışma yapıyoruz" dediler. İlgililer, Yürüyüş Yolu'nda çok sayıda çöp kutusu ve izmarit atma yeri olduğunu da hatırlatarak, "Buna rağmen bazı kişiler çöplerini ve sigara izmaritlerini yerlere atmaktadır. Herkesin çevreye duyarlı olmasını bekliyoruz" dediler. - KOCAELİ
Son Dakika › Yerel › Yürüyüş Yolunda Sürekli Hizmet - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.