1 Mayıs'ta Yasa Dışı Eylem Yapmak İsteyen 36 Göstericiye Gözaltı - Son Dakika
Son Dakika Logo

1 Mayıs'ta Yasa Dışı Eylem Yapmak İsteyen 36 Göstericiye Gözaltı

01.05.2019 11:52

1 Mayıs'ta Şişli ve Beşiktaş'ta yasa dışı eylem yapmaya çalışan 36 gösterici gözaltına alındı.

1 Mayıs'ta Şişli ve Beşiktaş'ta yasa dışı eylem yapmaya çalışan 36 gösterici gözaltına alındı.

1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nde Şişli ve Beşiktaş'ta toplanan göstericiler yasa dışı eylem yapmaya çalıştı. Polis ekipleri, eylem yapmaya çalışan göstericilere dağılmaları yönünde uyarıda bulundu. Uyarıyı dikkate almayan göstericilerin eylemlerini sürdürmeleri üzerine polis ekipleri müdahale etti. Ekiplerin müdahalesi sonucu Şişli'de 9, Beşiktaş'ta 27 olmak üzere toplam 36 kişi gözaltına alındı. - İSTANBUL

Kaynak: İHA

Son Dakika 3. Sayfa 1 Mayıs'ta Yasa Dışı Eylem Yapmak İsteyen 36 Göstericiye Gözaltı - Son Dakika


Advertisement