Başkent'te Hastanede Kimyasal Sızıntı Paniği - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başkent'te Hastanede Kimyasal Sızıntı Paniği

Başkent\'te Hastanede Kimyasal Sızıntı Paniği
29.09.2017 14:12

Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesinde laboratuvarda meydana gelen kimyasal madde sızıntısı paniğe neden oldu.

Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesinde laboratuvarda meydana gelen kimyasal madde sızıntısı paniğe neden oldu.

Olay, saat 13.00 sıralarında Ankara'nın Altındağ ilçesinde bulunan Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesinde meydana geldi. İddiaya göre, hastanenin E bloğunda bulunan Merkez Laboratuvar İdari Bilimleri binasında cihazlardan kaynaklı kimyasal madde sızıntısı yaşandı. Sızıntının fark edilmesi üzerine bina tahliye edilirken, durum polis ve Afet ve Acil Durum Yönetimi (AFAD) ekiplerine bildirildi. Sızıntının neden kaynaklandığı AFAD ekiplerinin çalışmalarının ardından netleşecek. - ANKARA

Kaynak: İHA

Son Dakika 3. Sayfa Başkent'te Hastanede Kimyasal Sızıntı Paniği - Son Dakika


Advertisement