Hatay'da alev alev yanan otomobil kullanılmaz hale geldi.
Edinilen bilgilere göre Antakya ilçesi Saraycık Mahallesi'nde park halindeki otomobilde yangın çıktı. Araçta çıkan yangını gören vatandaşlar durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. İhbar üzerine olay yerine itfaiye ekipleri sevk edildi. Kısa sürede bölgeye gelen itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü. Çıkan yangından dolayı otomobil kullanılmaz hale geldi. - HATAY
Son Dakika › 3.Sayfa › Hatay'da park halindeki otomobil alev alev yandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.