Kahramanmaraş'ta kurulan sahra hastanesi yaralıların tedavisini sürdürüyor
ANKARA Milli Savunma Bakanlığı (MSB), Kahramanmaraş'ta kurulan sahra hastanesinde yaralıların tedavisinin devam ettiğini bildirdi.
MSB'nin sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, "Türk Silahlı Kuvvetlerimizin Kahramanmaraş'ta kurduğu Seyyar Sahra Hastanesinde yaralı vatandaşlarımızın tedavisine devam ediyor, vatandaşlarımızla yakından ilgileniyoruz" ifadelerine yer verildi.
Son Dakika › 3.Sayfa › Kahramanmaraş'ta kurulan sahra hastanesi yaralıların tedavisini sürdürüyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.