Konya'da Karbonmonoksit Zehirlenmesi: 1 Ölü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Konya'da Karbonmonoksit Zehirlenmesi: 1 Ölü

18.01.2016 14:20

Meram ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen kişi öldü.

Meram ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen kişi öldü.

Alınan bilgiye göre, Ali Ulvi Kurucu Mahallesi Parmak Caddesinde yaşayan ve hayvancılıkla uğraşan Ömer Yagal'dan (73) haber alamayan komşuları, durumu polis, itfaiye ve sağlık ekiplerine bildirdi.

Olay yerine gelen itfaiye ekipleri kapıyı kırarak içeri girdi. Sağlık ekipleri, Yagal'ın sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybettiğini belirledi.

Polisin incelemelerinin ardından cenaze, otopsi yapılmak üzere morga kaldırıldı.

Kaynak: AA

Son Dakika 3.Sayfa Konya'da Karbonmonoksit Zehirlenmesi: 1 Ölü - Son Dakika


Advertisement