Otomobilde Yangın: Sürücü Cep Telefonu ile Çekti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Otomobilde Yangın: Sürücü Cep Telefonu ile Çekti

08.03.2025 23:09

Ankara-Konya yolunda bir otomobilde çıkan yangın sürücü tarafından cep telefonu ile kaydedildi.

Ankara- Konya yolunda seyir halindeki bir otomobilde yangın çıktı. Sürücünün yangını söndürme çabaları cep telefonu kamerasına yansıdı.

Edinilen bilgilere göre, Ankara-Konya yolunda seyir halindeki bir otomobilde henüz bilinmeyen bir nedenle yangın çıktı. Sürücü aracını yol kenarına çekerek, yangını kendi çabalarıyla söndürmeye çalıştı. Sürücünün, araçtaki yangını söndürme çabaları ise cep telefonu kamerasına yansıdı. - ANKARA

Kaynak: İHA

Son Dakika 3.Sayfa Otomobilde Yangın: Sürücü Cep Telefonu ile Çekti - Son Dakika


Advertisement