Ankara- Konya yolunda seyir halindeki bir otomobilde yangın çıktı. Sürücünün yangını söndürme çabaları cep telefonu kamerasına yansıdı.
Edinilen bilgilere göre, Ankara-Konya yolunda seyir halindeki bir otomobilde henüz bilinmeyen bir nedenle yangın çıktı. Sürücü aracını yol kenarına çekerek, yangını kendi çabalarıyla söndürmeye çalıştı. Sürücünün, araçtaki yangını söndürme çabaları ise cep telefonu kamerasına yansıdı. - ANKARA
Son Dakika › 3.Sayfa › Otomobilde Yangın: Sürücü Cep Telefonu ile Çekti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.