DÜZCE(İHA) – Düzce'nin Nusrettin Mahallesinde park halinde bulunan bir minibüs yandı.
Alınan bilgiye göre, Nusrettin Mahallesinde terk edilmiş halde bulunan minibüs bir anda alev aldı. Duman ve alevleri fark eden vatandaşlar durumu hemen Düzce Belediyesi itfaiye ekiplerine haber verdi. Olay yerine gelen itfaiye ekipleri kısa sürede yangını kontrol altına alarak söndürdü. Plakası olmayan aracın kime ait olduğu ve çıkış nedeni ile ilgili inceleme başlatıldı. - DÜZCE
Son Dakika › 3.Sayfa › Park Halindeki Minibüs Gece Geç Saatlerde Yandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.