Tuzla'da gıda fabrikasında gaz paniği - Son Dakika
Son Dakika Logo

Tuzla'da gıda fabrikasında gaz paniği

Tuzla\'da gıda fabrikasında gaz paniği
12.09.2019 15:48  Güncelleme: 15:50

Tuzla'da bir gıda fabrikasında çevreye salınan amonyak gazından 3 fabrika çalışanı etkilendi.

Tuzla'da bir gıda fabrikasında çevreye salınan amonyak gazından 3 fabrika çalışanı etkilendi. Gazdan etkilenen kişiler ambulansla hastaneye kaldırıldı.

Tuzla'da Eski Ankara Asfaltı Caddesi üzerinde bulunan Maret fabrikasında iddiaya göre çevreye amonyak gazı salındı. Fabrikada çalışan Rezzen A. Zeynep A. ve Abdulkadir A. gazdan etkilendi. Olayın yaşandığı gıda fabrikasına sağlık, itfaiye, ve polis ve UMKE ekipleri sevk edildi. Gazdan etkilenen 3 kişi, ambulans ile Marmara Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırılırken durumlarının iyi olduğu öğrenildi. - İSTANBUL

Kaynak: İHA

Son Dakika 3. Sayfa Tuzla'da gıda fabrikasında gaz paniği - Son Dakika


Advertisement