Dışişleri Bakanlığı, Kenya'daki saldırıları kınadı.
Bakanlıktan yapılan açıklamada, 5 Temmuz'da Kenya'nın Lamu Adası ve Tana Nehri bölgelerinde düzenlenen ve El Şebab örgütünün üstlendiği terör saldırıları sonucunda onlarca kişinin hayatını kaybettiği ifade edildi. Açıklamada, son dönemde terör saldırılarına maruz kalan Kenya halkına, hayatını kaybedenlerin yakınlarına başsağlığı, yaralılara da acil şifalar dilenerek, " Türkiye, bu menfur saldırıları şiddetle kınamaktadır" denildi.
Son Dakika › Dünya › Dışişleri Bakanlığından Kenya Açıklaması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.