
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, G-20 Zirvesi için Japonya'nın Osaka şehrine hareketi öncesinde basın mensuplarına açıklamalarda bulundu.
Erdoğan, Washington yönetiminin olası yaptırımlarına ilişkin sorulan soruya "S-400 hava sistemleri artık teslim sürecine geldi. Trump ile görüşmelerimde yaptırımla ilgili bir izlenim almadım.' dedi.
Son Dakika › Dünya › Erdoğan G-20 öncesi konuştu: Trump'tan S-400 ile ilgili yaptırım izlenimi almadım - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.