WASHINGTON (AA) – ABD Başkanı Barack Obama, Uluslararası Atom Enerjisi Ajansının (UAEA), İran'ın nükleer anlaşmanın uygulanmasına başlanması için gerekli adımları attığını onaylamasının ardından İran'a yönelik yaptırımları kaldıran başkanlık kararnamesini imzaladı.
Beyaz Saray'dan yapılan açıklamaya göre Obama, UAEA'nın İran'ın nükleer anlaşmanın yükümlülüklerini yerine getirdiğine dair raporunu onaylaması sonrasında İran'a yönelik yaptırımları kaldıran başkanlık kararnamesine imza attı.
Obama, İran'ın nükleer programı nedeniyle daha önce uygulanan yaptırımların kaldırıldığını belirtti.
Obama, kararnameye ilişkin Temsilciler Meclisi ve Senato başkanlarına da mektup göndererek bilgilendirmede bulundu.
Son Dakika › Dünya › Uaea'nın İran Raporunu Onaylaması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.