Üsküp'te Çıkan Yangında İki Ev Kül Oldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Üsküp'te Çıkan Yangında İki Ev Kül Oldu

Üsküp\'te Çıkan Yangında İki Ev Kül Oldu
05.01.2012 03:32

Makedonya'nın Başkenti Üsküp'te, akşam saatlerinde çıkan yangında iki ev tamamen kullanılamaz hale geldi.

Makedonya'nın Başkenti Üsküp'te, akşam saatlerinde çıkan yangında iki ev tamamen kullanılamaz hale geldi. 3 itfaiye erinin yaralandığı yangında evde mahsur kalan 69 yaşındaki bir kadın, itfaiye tarafından kurtarıldı.

Başkent Üsküp'ün Taftalice semtindeki bir evde akşam saatlerinde yangın çıktı. Elektrik kontağından çıktığı tahmin edilen yangında 2 ev tamamen kullanılamaz hale geldi. Yangın nedeniyle olay yerine çok sayıda itfaiye ekibi sevk edildi. İtfaiye ekiplerinin yoğun çalışması sonucu yangın kontrol altına alınırken alevlerin çevrede bulunan evlere sıçraması önlendi. Yangın sırasında, evde mahsur kalan 69 yaşındaki bir kadın itfaiye ekipleri tarafından kurtarıldı. Müdahale sırasında yaralanan 3 itfaiye eri olay yerine çağırılan ambulanslarla hastaneye kaldırıldı.

Çaresiz bir şekilde evlerinin yanmasını yanmasını seyreden ev sahiplerine, olay yerine gelen Üsküp Büyükşehir Belediye Başkanı Koce Trayanovski, tarafından yardım edileceğinin sözünü verildi.

Kaynak: DHA

Son Dakika Dünya Üsküp'te Çıkan Yangında İki Ev Kül Oldu - Son Dakika


Advertisement