Emniyet Teşkilatı Yeniden Yapılandırılıyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Emniyet Teşkilatı Yeniden Yapılandırılıyor

22.08.2014 16:34  Güncelleme: 18:36

İçişleri Bakanı Efkan Ala, emniyette masa başında oturan polislerin yerine sivil memurların alınacağını açıkladı.

İçişleri Bakanı Efkan Ala, emniyet teşkilatının yeniden yapılandırıldığı haberlerini doğruladı.

Emniyette 4 bin 387 büro amirliğinin kapatılacağını bildiren Ala, "Daha az maliyetle daha çok hizmet sunabileceğimiz şekilde yeniden reforme çalışmalarını sürdürüyoruz. Yakında da sonuçlarını elde edeceğiz" dedi.

"BÜRODA OTURAN POLİS KALMAYACAK"

Temel hedefin büroda masa başında, bina içerisinde çalışan polislerin sahaya çıkmasını sağlamak olduğunu ifade eden Ala, "Yapılacak değişiklik, masa başında oturan polisi sokağa çıkaracak. Onların yerine daha az sayıda sivil memurlar işleri yapacak. Daha çok alanda bu reformları göreceksiniz" diye konuştu.

Kaynak: İHA

Son Dakika Ekonomi Emniyet Teşkilatı Yeniden Yapılandırılıyor - Son Dakika


Advertisement