İnşaat Mühendisleri Odası Afyonkarahisar Temsilciliği üyeleri İl Genel Meclis (İGM) Başkanı Salih Sel'i ziyaret ettiler.
Türk Mühendis ve Mimar Odaları Birliği (TMMOB) İnşaat Mühendisleri Odası Afyonkarahisar Temsilcisi Bayram Sinan Millik ve İnşaat Mühendisi Ayşegül Sevim asıl mesleği inşaat mühendisliği olan ve 2009 yerel seçimleri sonrası İGM Başkanı seçilen Salih Sel'i makamında ziyaret ettiler. Karşılıklı görüş alışverişinde bulunulduğu ziyarette Millik, Başkan Sel'e TMMOB İnşaat Mühendisleri Odasının "İnşaat Mühendisliğinde Hizmetinizde 40. yıl Onur Belgesi"ni takdim etti.
Belge takdiminin ardından ziyaret sona erdi. - AFYONKARAHİSAR
Son Dakika › Ekonomi › Başkan Sel'e İnşaat Mühendisleri Odası'ndan Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.