Fenerbahçe'yle Anılmam Çok Doğal" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Fenerbahçe'yle Anılmam Çok Doğal"

Fenerbahçe\'yle Anılmam Çok Doğal"
25.10.2016 10:12

Bir gazetecinin, Aykut Kocaman'a "En ufak bir kötü gidişatta Fenerbahçe ile adınız anılıyor?

Bir gazetecinin, Aykut Kocaman'a "En ufak bir kötü gidişatta Fenerbahçe ile adınız anılıyor? sorusuna, "Adımın anılması çok anormal bir şey değil. Doğal bir süreç fazla da bir şey söylemeyeyim." cevabını verdi."

Kaynak: Dunya.com

Son Dakika Ekonomi Fenerbahçe'yle Anılmam Çok Doğal' - Son Dakika


Advertisement