Van Persie Değil Fenerbahçe Kötü" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Van Persie Değil Fenerbahçe Kötü"

Van Persie Değil Fenerbahçe Kötü"
25.10.2016 14:27

Eski Arsenal Başkan Yardımcısı David Dein: "Fenerbahçe takım olarak kötü bir dönemden geçiyor.

Eski Arsenal Başkan Yardımcısı David Dein: "Fenerbahçe takım olarak kötü bir dönemden geçiyor. Robin'in performansı da takıma paralel gidiyor. Van Persie'nin, performans düşüklüğü Fenerbahçe'yle alakalı.

Kaynak: Dunya.com

Son Dakika Ekonomi Van Persie Değil Fenerbahçe Kötü' - Son Dakika


Advertisement