Başbakan Yardımcısı Şimşek, "Hazinenin altın tahvili ve altına dayalı kira sertifikasının ilk ihraç dönemini başarıyla tamamladık. Yaklaşık 2,5 ton altınını yastık altından çıkardık." dedi.
Son Dakika › Ekonomi › Yastık Altından 2.5 Ton Altın Çıktı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.