Başbakan Yıldırım, Cuma Namazını Düzce'de Kıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başbakan Yıldırım, Cuma Namazını Düzce'de Kıldı

10.03.2017 15:09

Başbakan Yıldırım, Cuma namazını Düzce'de kıldı Cami çıkışı vatandaşlar Başbakanla özçekim yarışına girdiDÜZCE - Yeni Cumhurbaşkanlığı hükümet sistemi halk oylaması için düzenleyeceği miting kapsamında Ankara'dan karayoluyla Düzce'ye gelen Başbakan Binali Yıldırım, Cuma namazı...

Başbakan Yıldırım, Cuma namazını Düzce'de kıldı

Cami çıkışı vatandaşlar Başbakanla özçekim yarışına girdi

DÜZCE - Yeni Cumhurbaşkanlığı hükümet sistemi halk oylaması için düzenleyeceği miting kapsamında Ankara'dan karayoluyla Düzce'ye gelen Başbakan Binali Yıldırım, Cuma namazı sonrasında vatandaşlarla özçekim yaptı.

Başbakan Binali Yıldırım, yeni Cumhurbaşkanlığı hükümet sistemi halk oylaması için düzenleyeceği miting için karayolu ile Düzce'ye geldi. Seçim otobüsü ile Atatürk Bulvarı'ndan şehir merkezine giren Başbakan Binali Yıldırım, ilk olarak Cuma namazı için Gürcü Osman Camine girdi. Yoğun güvenlik önlemleri altında kılınan namazın ardından miting alanına gitmek için seçim otobüsüne giden Başbakan Yıldırım, sokaktaki vatandaşları selamladı. Başbakan Yıldırım seçim otobüsüne binerek mitin alanına ilerleyeceği sırada ise kendisiyle özçekim yapmak isteyen vatandaşların ısrarını kıramayarak birkaç defa otobüsü durdurdu.

Otobüsün girişinde vatandaşlarla fotoğraf çekilen Başbakan Yıldırım daha sonra konvoy ile kent meydanındaki miting alanına gitti.

Kaynak: İHA

Son Dakika Genel Başbakan Yıldırım, Cuma Namazını Düzce'de Kıldı - Son Dakika


Advertisement