Zabıta evde kalanlara ekmek servisi yaptı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Zabıta evde kalanlara ekmek servisi yaptı

12.04.2020 13:10  Güncelleme: 12:58

- Zabıta evde kalanlara ekmek servisi yaptı 30 büyükşehirde sokağa çıkma yasağı kararı ile birlikte zabıta ekipler vatandaşların ihtiyaçları için seferber oldu.

- Zabıta evde kalanlara ekmek servisi yaptı

ERZURUM - 30 büyükşehirde sokağa çıkma yasağı kararı ile birlikte zabıta ekipler vatandaşların ihtiyaçları için seferber oldu.

Erzurum Büyükşehir Belediyesi zabıta ekipler dışarı çıkamayan vatandaşların ekmek ihtiyaçlarını karşıladı. Zabıta personeli ekipler halinde şehrin muhtelif bölgelerindeki vatandaşlara ekmek ulaştırdı. Vatandaşlar, 'Büyükşehir belediyemize teşekkür ediyoruz. Zabıta kardeşlerimiz bir telefonla bizlere ekmek getirdi. Allah razı olsun' diye konuştular.

Kaynak: İHA

Son Dakika Genel Zabıta evde kalanlara ekmek servisi yaptı - Son Dakika


Advertisement