15 Fındık İşçisi Gıda Zehirlenmesi Nedeniyle Tedavi Altına Alındı - Son Dakika
Son Dakika Logo

15 Fındık İşçisi Gıda Zehirlenmesi Nedeniyle Tedavi Altına Alındı

20.08.2012 16:16

Akçakoca'ya fındık toplamaya gelen işçilerden 15 işçi gıda zehirlenmesi nedeniyle tedavi altına alındı.

Akçakoca'ya fındık toplamaya gelen işçilerden 15 işçi gıda zehirlenmesi nedeniyle tedavi altına alındı.

Edinilen bilgiye göre, Akçakoca Kurukavak köyüne Güneydoğu illerinden gelen fındık işçileri, dün akşam saatlerinde tavuk yemeleri sonucu fenalaştı. 15 fındık işçisi durumlarının düzelmemesi üzerine Akçakoca 112 acil servis tarafından 5 kişi Akçakoca Devlet Hastanesi'ne, diğer 10 kişi ise Düzce Devlet Hastaneleri'ne sevk edildi.

Tedavi altına alınan fındık işçileri Akçakoca Devlet Hastanesi'nde bir süre tedavilerinin ardından 5 işçi taburcu edildiği öğrenildi.

Zehirlenme vakası nedeniyle jandarma ekipleri soruşturma başlattı. - DÜZCE

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel 15 Fındık İşçisi Gıda Zehirlenmesi Nedeniyle Tedavi Altına Alındı - Son Dakika


Advertisement