2012 Nobel Barış Ödülü'nü Avrupa Birliği (AB)
adına alacak olan AB Konseyi Başkanı Herman Van Rompuy, ödülü 10 Aralık'ta
Oslo'da almaya gitmeden önce anın tadını çıkaracaklarını söyledi.
Finlandiya'nın başkenti Helsinki'de bulunan Rompuy, gazetecilere yaptığı
açıklamada, "Önce bu çok mutlu anın tadını çıkaralım" dedi.
Rompuy, "Çok gururluyuz" diyerek, "Bir sonraki neslin AB'nin avantajlarından
yararlanabilmesi için bu yönde çalışmak bizim, Avrupa ülkelerinin başbakanları ve
devlet başkanlarının sorumluluğudur" ifadesini kullandı.
Muhabir: Şeyma Tahan/ AFP
Yayıncı: Göksel Sözer - ANKARA
Son Dakika › Güncel › 2012 Nobel Barış Ödülü'nün AB'ye Verilmesi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.