Adana'da bir eve girerek 25 bin lira tutarında altın çalan 3 kişiden 1'i yakalandı.
Edinilen bilgiye göre, olay Seyhan ilçesi Cemalpaşa Mahallesi 63012. Sokak Onat Apartmanı'nda meydana geldi. Onat Apartmanı'nda oturan Didar Diri evine geldiğinde içeriye hırsız girdiğini ve 25 bin lira tutarında altınlarının çalındığını fark edince polise haber verdi. Olay yerine gelen polis ekipleri, güvenlik kamerası görüntülerinden eve giren zanlıların Ömer T., Cüneyt G. ve Murat A. olduğunu tespit etti. Polis, zanlılardan Cüneyt G'yi yakalayarak gözaltına aldı. Zanlı, sorgusunun ardından çıkarıldığı mahkeme tarafından tutuklanarak cezaevine gönderildi.
Polis, diğer 2 zanlıyı yakalamak için çalışmalarını sürdürüyor. - ADANA
Son Dakika › Güncel › 25 Bin Liralık Altın Çalan Şüpheli Yakalandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.