Denizli'de bir ortaokulda 9 öğrenci, evden getirdikleri yiyecekleri yedikten sonra kendilerini iyi hissetmeyince zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. Tedaviye alınan ve bir süre gözlem altında tutulan öğrenciler, akşam saatlerinde taburcu edildi.
Mehmet Akif Ersoy Mahallesi'ndeki Hacı Ahmet Paralı Ortaokulu öğrencisi 9 çocuk, öğlende evden getirdikleri yemeği yedikten sonra karın ağrısı, mide bulantısı ve kusma şikayetiyle öğretmenlerine başvurdu. İhbar üzerine okula gelen sağlık ekipleri öğrencileri ambulansla Servergazi Devlet Hastanesi ve Denizli Devlet Hastanesi'ne götürdü. Gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedaviye alınan ve gözlem altında tutulan çocuklar, genel sağlık durumlarının iyi olması üzerine taburcu edildi. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı. - Denizli
Son Dakika › Güncel › 9 Öğrenci Zehirlenme Şüphesiyle Hastaneye Kaldırıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.