Adana'da 'bombalı' araç şüphesiyle incelenen minibüsten çalıntı olduğu anlaşılan yaklaşık 300 bin lira değerinde fiber optik kablo çıktı.
Tarsus-Adana- Gaziantep Otoyolu'nda uygulama yapan Bölge Trafik Denetleme Şubesi ekipleri, durumundan şüphelendikleri 34 FDT 67 plakalı minibüsü durdurmak istedi. Ekiplerin 'dur' ikazına rağmen yoluna devam eden araç, otobandan çıkarak Öğretmenler Bulvarı'na girdi. Aracı takibe alan ekipler, Öğretmenler Bulvarı üzerinde yakaladı. Araçtan inen kırmızı gömlekli, 30 yaşlarındaki sürücü, kaçarak narenciye bahçesine girdi.
Minibüsün 'bomba yüklü' olma ihtimali üzerine olay yerine Bomba İmha Uzmanı ve Olay Yeri İnceleme ekipleri sevk edildi. Uzman ekiplerin kontrollü olarak kapılarını açıp inceleme yaptıkları minibüste araçta fiber optik kablolar, demir kesme makasları, kıyafetler çıktı.
Yapılan incelemede çalıntı olduğu anlaşılan yaklaşık 300 bin TL değerindeki kablolar ve araç Emniyet Müdürlüğü'ne götürülürken, kaçan zanlının yakalanması için çalışma sürüyor.
Son Dakika › Güncel › Adana Bomba Paniği Yaşatan Minibüsten Çalıntı Kablo Çıktı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.