Adana'da Kurban Bayramı'nın ilk günü kurbanlıklarını kendileri kesmeye çalışarak kendilerini yaralayan acemi kasaplar hastanelere akın etti. İl merkezinde kendini yaralayan 100 kişi hastanelere müracaat etti. Kurban Bayramı'nın ilk günü bayram namazının ardından vatandaşlar kurbanlarını kesmeye başladı. Kurban bayramlarının alışıla gelen manzaralarından olan acemi kasaplar bu yıl da iş başındaydı. Kurbanlarını kasap yerine kendileri kesmeye çalışan ya da derisini yüzmeye çalışan çok sayıda vatandaş kendini yaraladı. Yaralanan vatandaşlar özel araçlarla ya da ambulanslarla özel ve devlet hastanelerine akın etti. Hastaneye gelen bazı yaralılar ise kurban keserken yaralandığını gizlemeye çalışırken kent merkezindeki devlet ve özel hastanelere 100'e yakın yaralının geldiği öğrenildi.
Son Dakika › Güncel › Adana'da Acemi Kasaplar Hastaneye Akın Etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.