
Adana'nın merkez Yüreğir ilçesinde seyir halindeki otomobilde çıkan yangın, itfaiye ekibince söndürüldü.
C.T'nin kullandığı 31 l 9915 plakalı otomobilin motor bölümünde, Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) Otoyolu'nda seyir halindeyken yangın çıktı.
Olay yerine kısa sürede gelen itfaiye ekipleri yangını 1 saatlik çalışmanın ardına kontrol altına alındı.
İhbar üzerine olay yerine itfaiye ekipleri sevk edildi. Söndürülen yangın sonucu araç kullanılamaz hale geldi.
Son Dakika › Güncel › Adana'da seyir halindeyken alev alan otomobil hasar gördü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.