Adana'da seyir halindeyken alev alan otomobil hasar gördü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Adana'da seyir halindeyken alev alan otomobil hasar gördü

Adana\'da seyir halindeyken alev alan otomobil hasar gördü
03.05.2022 01:46  Güncelleme: 02:21

Adana'nın merkez Yüreğir ilçesinde seyir halindeki otomobilde çıkan yangın, itfaiye ekibince söndürüldü.

Adana'nın merkez Yüreğir ilçesinde seyir halindeki otomobilde çıkan yangın, itfaiye ekibince söndürüldü.

C.T'nin kullandığı 31 l 9915 plakalı otomobilin motor bölümünde, Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) Otoyolu'nda seyir halindeyken yangın çıktı.

Olay yerine kısa sürede gelen itfaiye ekipleri yangını 1 saatlik çalışmanın ardına kontrol altına alındı.

İhbar üzerine olay yerine itfaiye ekipleri sevk edildi. Söndürülen yangın sonucu araç kullanılamaz hale geldi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Adana'da seyir halindeyken alev alan otomobil hasar gördü - Son Dakika


Advertisement