Adana-Vali Demirtaş, Öğrencilere Süt Dağttı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Adana-Vali Demirtaş, Öğrencilere Süt Dağttı

06.03.2018 12:38

Adana Valisi Mahmut Demirtaş, süt içme alışkanlığının arttırılması için öğrencilere süt dağıttı.

Adana Valisi Mahmut Demirtaş, süt içme alışkanlığının arttırılması için öğrencilere süt dağıttı.

Cebesoy İlkokulu'nda düzenlenen süt dağıtımında konuşan Vali Demirtaş, 2011'den beri Adana'da 674 okul ve yaklaşık 176 bin öğrencimize 200 miligramlık kutular halinde süt dağıtımı yapıyoruz. Anasınıfları, uygulama sınıfları ve sadece ilkokul öğrencilerine dağıtım yapıyoruz. İnşallah çocuklarımızın daha sağlıklı bir şekilde büyümesi ve gelişmesi için özellikle süt içme alışkanlığımız konusunda çok önemli bir proje olduğunu düşünüyorum dedi.

600 TON NARENCİYE DAĞITIMI YAPTIK

Vali Mahmut Demirtaş, bu sene 600 ton narenciye dağıtımı yapıldığını belirterek, Gelecek yıl da 600 tondan fazla narenciye dağıtacağız. Çiftçiler Birliği'de Güneydoğu illerinde bulunan öğrencilerimize portakal dağıtımı yapılmasını planlanıyor. Amacımız çocuklarımızın daha sağlıklı bir şekilde büyümesini sağlamak diye konuştu.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Adana-Vali Demirtaş, Öğrencilere Süt Dağttı - Son Dakika


Advertisement