İnşaattan düşen iki işçi yaralandı - Son Dakika
Son Dakika Logo

İnşaattan düşen iki işçi yaralandı

14.12.2022 12:33  Güncelleme: 13:31

Adıyaman'da çalıştıkları inşaattan düşen 2 işçi yaralandı.

Adıyaman'da çalıştıkları inşaattan düşen 2 işçi yaralandı.

Adıyaman Belediyesi Gürlevik İçme Suyu İsale Hattı inşaatında çalışan 2 işçi, yaklaşık 3 metre yüksekten zemine düştü.

İhbar üzerine bölgeye gelen 112 Acil Servis ekipleri, yaralanan işçileri Adıyaman Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırdı.

İşçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel İnşaattan düşen iki işçi yaralandı - Son Dakika


Advertisement