İstanbul'da yılbaşı kutlamalarında aşırı alkol alanlar, hastanelere kaldırıldı.
Taksim Meydanı'nda yeni yıla giren İstanbullular, 2013'ün coşkusunu yaşadı. Ancak aşırı alkol alan birçok kişinin rahatsızlanması üzerine komaya girenler Taksim İlkyardım Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde kaldırılarak tedavi altına alındı. Öte yandan 16 yaşındaki Berat D. adlı bir küçük çocuğun da alkol komasına girmesi dikkat çekti. - İSTANBUL
Son Dakika › Güncel › Alkol Komasına Girenler Hastaneye Kaldırıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.