
İçişleri Bakanlığı'nca koronavirüs tedbirleri kapsamında yayımlanan genelgeyle 24 şehirde, 2 gün süreyle sokağa çıkma kısıtlaması ilan edildi. 5,5 milyon nüfuslu Ankara'da, kısıtlamanın ilk gününde sessizlik hakim oldu. Başkentin en yoğun meydanları Kızılay ve Ulus ile cadde ve sokaklar, bomboş kaldı. Polis ekipleri de yollarda denetim gerçekleştirdi. Sürücü ve yolcuların izin belgelerini kontrol eden ekipler, yasağı ihlal edenler hakkında işlem yaptı. Bu arada, polis ekiplerinin boş olan Kızılay'da güvercinleri beslediği görüldü.
Son Dakika › Güncel › Ankara'da, kısıtlamanın ilk günü cadde ve sokaklar boş kaldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.