Ankara Onkoloji Eğitim ve Araştırma Hastanesi bünyesinde yetişkinler için "Sigara Bırakma Polikliniği" hizmete girdi.
Başhekim Prof. Dr. Fevzi Altuntaş, hastane çalışanlarının katılımıyla gerçekleştirilen açılışta yaptığı konuşmada, tütün ve tütün ürünleri kullanımının başta akciğer kanseri olmak üzere birçok ciddi hastalığa davetiye çıkardığını anlattı.
9 Şubat Dünya Sigara Bırakma Günü'nde polikliniği hizmete açmaktan mutluluk duyduklarını vurgulayan Altuntaş, tütün ve tütün ürünleri kullanan herkese polikliniğe başvurarak destek alma çağrısında bulundu.
Öte yandan açılışta, sigaranın zararlarına yönelik farkındalık oluşturmak amacıyla hastalara bilgilendirme broşürleri de dağıtıldı.
Son Dakika › Güncel › Ankara Onkoloji Hastanesi'nde Sigara Bırakma Polikliniği Hizmete Girdi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.