Antalya'da falezlerdeki otluk alanda çıkan yangın itfaiye tarafından söndürüldü. O sırada olay yerinde bulunan Nafiye Erdinç (52) adlı kadın, çalılıklar içerisindeki hayvanların zarar gördüğü düşüncesiyle gözyaşı döktü.
Yangın, saat 15.30 sıralarında Muratpaşa ilçesi Yeşilbahçe Mahallesi'nde bulunan 35 metre yükseklikteki falezler üzerinde bulunan Yalım Park'ta meydana geldi. Parkın içerisindeki çalılık alandan duman çıktığını görenler, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. İhbarla bölgeye itfaiye ekipleri yönlendirildi. Kuru çalılıkların tutuşması sonucu alevler zaman zaman metrelerce yükselirken, itfaiye ekipleri yaklaşık 45 dakikalık çalışmanın ardından yangını kontrol altına aldı ve soğutma çalışması yaptı. Muratpaşa Belediyesi Yaşlı Bakım Evi'nin görevlilerinin de hortumlarla yangına müdahale ettiği görüldü.
Yangından bazı hayvanlar da etkilenirken, Nafiye Erdinç adlı kadın, çalılık alan içerisinde bulunan bazı hayvanların zarar gördüğü düşüncesiyle gözyaşı döktü. Erdinç, Yangını kim çıkarıyor. Buraya inişi yasaklasınlar. Beslediğimiz hayvanlar burada, aşağıya inip doğum yaptılar. Kediler ve yavruları var dedi.
Son Dakika › Güncel › Antalya'da Falezlerdeki Yangın Sonucu Hayvanlar Zarar Gördü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.