Yaklaşık 6 buçuk saat süren toplantı sonrası Başbakan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Bülent Arınç açıklamalarda bulundu.
Gazeteciler Ahmet Şık ve Nedim Şener'in tahliyelerini değerlendiren Arınç:
"Tahliyelerden sadece memnuniyet duyulur. 375 gündür içeride bulunmaları üzüntü vericidir" diye konuştu.
Son Dakika › Güncel › Arınç: 'Tahliyelerden Sadece Memnuniyet Duyulur' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.