Arınç: "Tahliyelerden Sadece Memnuniyet Duyulur" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Arınç: "Tahliyelerden Sadece Memnuniyet Duyulur"

Arınç: "Tahliyelerden Sadece Memnuniyet Duyulur"
12.03.2012 19:57  Güncelleme: 10:04

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan başkanlığında yapılan Bakanlar Kurulu toplantısı sona erdi.

Yaklaşık 6 buçuk saat süren toplantı sonrası Başbakan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Bülent Arınç açıklamalarda bulundu.

Gazeteciler Ahmet Şık ve Nedim Şener'in tahliyelerini değerlendiren Arınç:

"Tahliyelerden sadece memnuniyet duyulur. 375 gündür içeride bulunmaları üzüntü vericidir" diye konuştu.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Arınç: 'Tahliyelerden Sadece Memnuniyet Duyulur' - Son Dakika


Advertisement