Babasına Kızdı Otomobilini Ateşe Verdi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Babasına Kızdı Otomobilini Ateşe Verdi

Babasına Kızdı Otomobilini Ateşe Verdi
10.12.2013 19:27

Sakarya'nın Sapanca İlçesi'nde iddialara göre babasıyla cep telefonuyla konuştuktan sonra sinirlenen Bünyamin Aslıyürek otomobilini ateşe verdi.

Sakarya'nın Sapanca İlçesi'nde iddialara göre babasıyla cep telefonuyla konuştuktan sonra sinirlenen Bünyamin Aslıyürek otomobilini ateşe verdi.

Olay saat 15.00 sıralarında TEM Otoyolu Sapanca İlçe geşişindeki dinlenme tesisinin otoparkında meydana geldi. Bünyamin Aslıyürek (33) kendi kullandığı 53 FN 752 plakalı otomobille İstanbul yönünden gelip Sapanca mevkisinde bulunan dinlenme tesisine girip aracını otoparka bıraktı. Araçtan inerek bir süre telefonla konuşan Bünyamin Aslıyürek, görgü tanıklarının ifadesine göre aracın bagajından çıkardığı pet şişe içindeki tineri aracın üstüne döktü. Daha sonra aracı ateşe veren Aslıyürek, çevredekilerin şaşkın bakışları arasında aracının yanışını izledi. Olay yerine gelen Sakarya Büyükşehir Belediye İtfaiye ekipleri yanan aracı söndürürken, Bünyamin Aslıyürek polis ekiplerince gözaltına alındı. Bünyamin Aslıyürek'in ifadesinde babasına sinirlenerek otomobilini yaktığını söylediği öğrenildi. Aracın yanışı ise dinlenme tesisindekilerle telefonla görüntülendi. - Sapanca

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Babasına Kızdı Otomobilini Ateşe Verdi - Son Dakika


Advertisement