Bandırmaspor Galibiyetle Başlamak İstiyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bandırmaspor Galibiyetle Başlamak İstiyor

Bandırmaspor Galibiyetle Başlamak İstiyor
16.01.2015 16:32

Spor Toto 2'nci Lig Kırmızı Grup lideri Bandırmaspor'da Kulüp Başkanı Mehmet Kılkışlı, yaptığı açıklamada Pazar günü sahalarında karşılaşacakları Tefecikspor maçını kazanarak ikinci yarıya iyi bir başlangıç yapmak istediklerini söyledi.

Spor Toto 2'nci Lig Kırmızı Grup lideri Bandırmaspor'da Kulüp Başkanı Mehmet Kılkışlı, yaptığı açıklamada Pazar günü sahalarında karşılaşacakları Tefecikspor maçını kazanarak ikinci yarıya iyi bir başlangıç yapmak istediklerini söyledi.

4 yıldan beri kapısından döndükleri PTT 1'inci Ligine bu yıl çıkmak istediklerini dile getiren Kılkışlı, "Yönetim kurulu olarak Bandırmaspor'un PTT 1'inci Ligine çıkmasına katkı yapacak oyuncuları takıma kazandırmak istiyoruz. 2 Şubat 2015 tarihinde sona erecek ara transfer döneminde teknik heyetin verdiği rapor doğrultusunda bir uç oyuncusunu takıma kazandırmayı planlıyoruz. Çok transfer yapmaktan ziyade yerinde ve faydalı olabileceğine inandığımız oyuncuları takıma kazandırmak istiyoruz" dedi. - Bandırmabalıkesir

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Bandırmaspor Galibiyetle Başlamak İstiyor - Son Dakika


Advertisement