Başbakan Yıldırım: "24 Haziran'da yeni bir döneme başlıyoruz. Meclis ve hükümet. Meclis yasa çıkaracak, hükümet de ülkeyi yönetecek."
Son Dakika › Güncel › Başbakan Yıldırım: '24 Haziran'da Yeni Bir Döneme Başlıyoruz. - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.