Başkan Arslan Park Çalışanlarıyla Yemek Yedi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başkan Arslan Park Çalışanlarıyla Yemek Yedi

Başkan Arslan Park Çalışanlarıyla Yemek Yedi
12.09.2013 10:29

Ağrı Belediye Başkan'ı Hasan Arslan Park çalışanlarıyla yemek yiyerek sohbet ettiler.

Ağrı Belediye Başkanı Hasan Arslan yapımı devam eden Selahaddin Eyübi Parkında çalışmalarını sürdüren işçilerle birlikte akşam yemeği yedi, bu arada işçilerle sohbet ederek çalışmalar hakkında bilgiler aldı.

Arslan; Selahaddin Eyübi parkının yapım çalışmaları tüm hızıyla devam ediyor. Selahaddin Eyübi parkımız ve diğer parkmalarımızı en kısa sürede yapım çalışmalarını bitirerek Ağrı halkının hizmetine sunacağız. Ağrı Belediyesi olarak Park çalışmalarımıza ara vermeden devam ediyoruz. Şehrin her köşesinde halkımız için çalışıyoruz. Bugün işçi kardeşlerimle bir araya gelip hem çalışmalar hakkında fikir alışverişinde bulunduk, hemde yemek yiyerek sohbet ettik.

Park çalışanlarıyla yenilen akşam yemeğinden sonra Ağrı Belediye Başkanı Hasan Arslan ve Belediye Meclis Üyesi Muhsin Tayhan çalışma alanlarını incelemelerde bulundu.

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Güncel Başkan Arslan Park Çalışanlarıyla Yemek Yedi - Son Dakika


Advertisement