Başkan Pekmezci, Marmara Depremi'nde hayatını kaybedenleri andı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başkan Pekmezci, Marmara Depremi'nde hayatını kaybedenleri andı

Başkan Pekmezci, Marmara Depremi\'nde hayatını kaybedenleri andı
17.08.2019 14:01

Bayburt Belediye Başkanı Hükmü Pekmezci, paylaştığı mesajında, Marmara depreminde hayatını kaybedenlere Allah'tan rahmet diledi.

Bayburt Belediye Başkanı Hükmü Pekmezci, paylaştığı mesajında, Marmara depreminde hayatını kaybedenlere Allah'tan rahmet diledi.

Başkan Pekmezci, 17 Ağustos 1999'da ki Marmara depreminde hayatını kaybedenleri rahmetle anarak "Rabbimden benzer acıları bizlere tekrar yaşatmamasını ve felaketler karşısında birliğimizi daim kılmasını niyaz ediyorum." temennisinde bulundu. - BAYBURT

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Başkan Pekmezci, Marmara Depremi'nde hayatını kaybedenleri andı - Son Dakika


Advertisement