Bursa Eskişehir Bilecik Kalkınma Ajansı (BEBKA) Yönetim Kurulu ekim ayı toplantısı Bilecik'te gerçekleştirildi.
Valilik Toplantı Salonunda gerçekleşen toplantıya, Bilecik Valisi Tahir Büyükakın, Eskişehir Valisi Özdemir Çakacak, Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen, Bilecik Belediye Başkanı Nihat Can, Eskişehir ESO Başkanı Celalettin Kesikbaş, Bilecik TSO Başkanı Şükrü Keskin ve Bilecik İl Genel Meclisi Başkanı Oğuz Sertler ile BEBKA Genel Sekreteri İsmail Gerim katıldı.
Toplantıda, 2018 programlarının değerlendirilmesi ve 2019 yılı hazırlıklarının görüşülmesi ile sona erdi.
Son Dakika › Güncel › Bebka Yönetim Kurulu Bilecik'te Toplandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.