Belediye Üniversiteye Gelen Öğrenciler İçin Stant Kurdu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Belediye Üniversiteye Gelen Öğrenciler İçin Stant Kurdu

18.08.2017 15:32

Osmaniye Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü, Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi (OKÜ)'de tanıtım standı açtı.

Ayrıca şehrin farklı yerlerine astığı billboardlar ile öğrencilere Mutlu Şehir Osmaniye'ye hoş geldiniz diyerek mesaj verdi.

Osmaniye Belediyesi, 2017-2018 Eğitim-Öğretim yılı üniversite kayıt döneminde OKÜ'ye kayıt yaptırmak için gelen öğrencilere Osmaniye ile ilgili geniş bilgiler vererek öğrencilere çeşitli hediyeler verdi. Basın Yayın ve Halkla ilişkiler Müdürlüğü'nün açtığı tanıtım standında bulunan görevliler Osmaniye Belediyesi hizmetlerini anlatarak şehrimize yeni gelen öğrencilerinde belediye ve şehirden beklentilerini aldı.

Belediye tanıtım standını ziyaret eden öğrenciler böyle bir hizmet yapıldığı için Osmaniye Belediyesine teşekkür ettiler.

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Güncel Belediye Üniversiteye Gelen Öğrenciler İçin Stant Kurdu - Son Dakika


Advertisement