Beşiktaş'a İzmir'de coşkulu karşılama
Spor Toto Süper Lig'de yarın Manisa 19 Mayıs Stadı'nda Akhisar Belediyespor ile karşılaşacak lider Beşiktaş'ı İzmir'de 500'e yakın taraftar büyük bir coşkuyla karşıladı.
Saat 20.00'de Adnan Menderes Havaalanı'na inen takımın çıkışı sırasında onlarca meşale yakan siyah-beyazlılar ortalığı Şampiyon Beşiktaş tezahüratlarıyla inletti. Futbolseverler Teknik Direktör Şenol Güneş ve İkinci Başkan Ahmet Nur Çebi'ye de çiçek verdi. Futbolculara getirdikleri formaları imzalatan taraftarlar özellikle Mario Gomez ve Ricardo Quiaresma'ya yakın ilgi gösterdi. Beşiktaş kafilesi taraftarların otobüsün önünü kesmesiyle alandan olağanüstü güvenlik önlemleri altında ayrılarak, kamp yapacağı Manisa Anemon Otel'e geçti. Şenol Güneş, 18 kişilik kadroya cezalı Beck'in yanı sıra sakat Rodolfho, kaleci Boyko, Veli ve Mustafa Pektemek'i dahil etmedi.
Son Dakika › Güncel › Beşiktaş'a İzmir'de Coşkulu Karşılama - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.