Beşiktaş Başkanı Orman, 110.Yıl Yürüyüşüne Katıldı Beşiktaş Başkanı Orman, 110.Yıl Yürüyüşüne... - Son Dakika
Son Dakika Logo

Beşiktaş Başkanı Orman, 110.Yıl Yürüyüşüne Katıldı Beşiktaş Başkanı Orman, 110.Yıl Yürüyüşüne...

20.03.2013 02:56

Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman ve Yönetim Kurulu Üyeleri, Siyah-beyazlı taraftarlarla birlikte 110.Yıl yürüyüşü gerçekleştirdi.

Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman ve Yönetim Kurulu Üyeleri, Siyah-beyazlı taraftarlarla birlikte 110. Yıl yürüyüşü gerçekleştirdi.

Günün erken saatlerinden itibaren Türkiye'nin ve dünyanın birçok noktasından Beşiktaş Demokrasi Meydanı'na akın eden binlerce Beşiktaşlı, çalınan marşlar ve şarkılara eşlik ederek 110. yıl coşkusunu yaşamaya başladı.

Başkan Fikret Orman ve Yönetim Kurulu Üyeleri'nin meydana gelişinin ardından taraftarların oluşturduğu yüzlerce metrelik kortej, BJK İnönü Stadı'na doğru yürüyüşe geçti.

Beşiktaş'ın bayraklarıyla süslenen güzergahı, Başkan Fikret Orman ve Yönetim Kurulu Üyeleri, binlerce taraftarla omuz omuza vererek marşlar ve tezahüratlar eşliğinde yürüdü ve BJK İnönü Stadı'na ulaştı.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Beşiktaş Başkanı Orman, 110.Yıl Yürüyüşüne Katıldı Beşiktaş Başkanı Orman, 110.Yıl Yürüyüşüne... - Son Dakika


Advertisement