Binali Yıldırım: "Durumumuz iyi, herhangi bir olumsuzluk yok. Doktorlarımız süreci evde geçirmemizi... - Son Dakika
Son Dakika Logo

Binali Yıldırım: "Durumumuz iyi, herhangi bir olumsuzluk yok. Doktorlarımız süreci evde geçirmemizi...

Binali Yıldırım: "Durumumuz iyi, herhangi bir olumsuzluk yok. Doktorlarımız süreci evde geçirmemizi...
03.09.2020 14:37  Güncelleme: 19:07

Binali Yıldırım: "Durumumuz iyi, herhangi bir olumsuzluk yok. Doktorlarımız süreci evde geçirmemizi uygun gördüler.

Binali Yıldırım: "Durumumuz iyi, herhangi bir olumsuzluk yok. Doktorlarımız süreci evde geçirmemizi uygun gördüler."

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Binali Yıldırım: 'Durumumuz iyi, herhangi bir olumsuzluk yok. Doktorlarımız süreci evde geçirmemizi... - Son Dakika


Advertisement