
Konya'da iş yerlerine girerek bilgisayar ve elektronik eşya çalan hırsız, bir haftada ikinci kez yakalanıp serbest bırakıldı.
Hırsızlık olayı, merkez Selçuklu İlçesi Musalla Bağları Mahallesi Elmalı Caddesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, iş yerine giren bir kişi dizüstü bilgisayar çaldıktan sonra bisikletle kaçarken polisler tarafından yakalandı. Polis yakaladığı şahsın hırsızlıktan 50'den fazla kaydı olan Musa P. (36) olduğunu görünce şaşırmadı. Musa P., bir hafta önce de aynı bölgede yine aynı yöntemle dizüstü bilgisayar çalmış ve çıkarıldığı mahkeme tarafından tutuksuz yargılanmak üzere serbest kalmıştı. Yine aynı suçtan yakalanan Musa P., yine tutuksuz yargılanmak üzere çıkarıldığı adli makamlarca serbest kaldı.
Musa P. 10 ay önce de 5 iş yerine girip, 3 bilgisayar, cep telefonları ve fotoğraf makinesi çalmıştı. - KONYA
Son Dakika › Güncel › Bir Haftada İki Kez Hırsızlıktan Yakalandı, Serbest Kaldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.