Kayseri'de meydana gelen bombalı saldırıyla ilgili olarak Gaziantep'te iki kişi gözaltına alındı.
Pınarbaşı İlçesi'nde Emniyet Müdürlüğü'ne patlayıcı yüklü otomobille düzenlenen intihar saldırısıyla ilgili yapılan ilk inceleme sonucu, saldırıda kullanılan otomobilin satışının Gaziantep'te yapıldığı ortaya çıktı. Satış işlemlerinin yapıldığı Gaziantep 9'ncu Noteri'nin güvenlik kameraları incelemeye alındı. Görüntülerde yapılan inceleme sonunda otomobilin satışında aracı olan oto galericisi Nejdet Ö. ve, otomobili satan Erkan Ö. gözaltına alındı. 2 kişi Gaziantep Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü'ne götürülüp sorguya alındı. Polis ayrıca saldırıda kullanılan bombaların nerede yüklendiğini araştırıyor.
(AK/CK/RT) - Gaziantep
Son Dakika › Güncel › Bombalı Saldırıda Kullanılan Otomobili Satanlar Gaziantep Gözaltına Alındı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.