Bursa 12 Öğrenci Gıda Zehirlenmesi Sonucu Hastaneye Kaldırıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bursa 12 Öğrenci Gıda Zehirlenmesi Sonucu Hastaneye Kaldırıldı

Bursa 12 Öğrenci Gıda Zehirlenmesi Sonucu Hastaneye Kaldırıldı
30.11.2016 22:16

12 öğrenci gıda zehirlenmesi sonucu hastaneye kaldırıldıBURSA'nın İznik ilçesi'nde okul kantininden aldıkları yiyecekleri yiyen 12 öğrenci kusma ve ateş şikayetiyle hastaneye kaldırıldı.

12 öğrenci gıda zehirlenmesi sonucu hastaneye kaldırıldı

BURSA'nın İznik ilçesi'nde okul kantininden aldıkları yiyecekleri yiyen 12 öğrenci kusma ve ateş şikayetiyle hastaneye kaldırıldı. Yapılan tahlillerde öğrencilerin yedikleri gıdalardan zehirlendikleri belirlendi.

İznik ilçesi'nde bulunan Kılıçaslan ilköğretim Okulunda eğitim gören 3 ve 4. Sınıflarda okuyan 12 öğrenci beslenme saatinde kantinden aldıkları çiğköfte, tost, kızarmış patates ve köfte yediler. Okul çıkışında evlerine dönen öğrencilerde kusma ve ateş belirtileri oluşunca aileleri tarafından İznik Devlet Hastanesi'ne getirildiler. Yapılan tahlillerde öğrencilerin yedikleri gıdalardan zehirlendikleri belirlendi. İznik Kaymakamı Ali Hamza Pehlivan hastanede tedavi gören öğrencileri ziyaret edip geçmiş olsun dileklerinde bulunurken olayla ilgili soruşturma başlatıldığını söyledi.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Bursa 12 Öğrenci Gıda Zehirlenmesi Sonucu Hastaneye Kaldırıldı - Son Dakika


Advertisement