Bursaspor Taraftarı Yönetimi ve Daum'u Protesto Etti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bursaspor Taraftarı Yönetimi ve Daum'u Protesto Etti

Bursaspor Taraftarı Yönetimi ve Daum\'u Protesto Etti
17.02.2014 04:45  Güncelleme: 08:41

Bursaspor'un Beşiktaş'a yenilmesinin ardından Özlüce Tesislerine giden yaklaşık 200 taraftar, yönetim ve Daum aleyhinde tezahüratlarda bulundu.

Bursaspor'un Beşiktaş'a yenilmesinin ardından Özlüce Tesisleri'ne gelen yaklaşık 200 taraftar, yönetim ve Daum aleyhinde tezahüratlarda bulundu. Bir müddet Bursaspor kafilesini bekleyen, ancak takımın tesislere gelmeyeceğini öğrenen taraftarlar daha sonra olaysız bir şekilde dağıldı.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Bursaspor Taraftarı Yönetimi ve Daum'u Protesto Etti - Son Dakika


Advertisement