Çaldığı Eşyaları Ev Sahibinin Oğluna Satmaya Çalıştı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Çaldığı Eşyaları Ev Sahibinin Oğluna Satmaya Çalıştı

Çaldığı Eşyaları Ev Sahibinin Oğluna Satmaya Çalıştı
12.09.2013 13:33  Güncelleme: 11:00

Gaziantep'te, dün girdiği evden çaldığı eşyaları ev sahibinin oğluna satmaya çalışan 19 yaşındaki Şakir O., polis tarafından gözaltına alındı.

Gaziantep'in İslahiye İlçesi'nde, dün girdiği evden çaldığı dizüstü bilgisayar ile 2 cep telefonunu, bugün ev sahibinin oğlunun elektronik eşya satışı yaptığı işyerinde satmaya çalışan 19 yaşındaki Şakir O., polis tarafından gözaltına alındı.

Olay, dün sabah saatlerinde Cevdetpaşa Mahallesi 73'üncü Sokak'ta meydana geldi. İddiaya göre, Şakir O., Mehmet Güzey'e ait eve kimsenin bulunmadığı sırada girerek, dizüstü bilgisayar ile 2 cep telefonunu çaldı. Şüpheli, çaldığı malzemeleri bu sabah Cumhuriyet Mahallesi Garnizon Caddesi'ndeki elektronik eşya satışı yapan Mehmet Güzey'in oğlu Nurettin Güzey'e satmak istedi. Bilgisayar ve cep telefonlarının kendi evlerinden çalınan malzemeler olduğunu anlayan Güzey, 155 Polis İmdat hattını arayarak ihbarda bulundu. İşyerine gelen polisler tarafından gözaltına alınan ve daha önceden de 'Hırsızlık' suçundan sabıkası bulunan Şakir O., sorgulanmak üzere emniyete götürüldü. Sorgusu tamamlanan Şakir O., işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi. İşyeri sahibi Nurettin Güzey, "Babam evde hırsızlık olduğunu bilgisayar ve cep telefonlarının çalındığı söylemişti. Kendisi cihazları bana 200 dolara satmaya kalkınca polise haber verdim" dedi.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Çaldığı Eşyaları Ev Sahibinin Oğluna Satmaya Çalıştı - Son Dakika


Advertisement