Adapazarı Orta Mahalle Çeşme Meydanı Caddesi üzerinde bulunan bir pasajda, çay ocağındaki masada oturup çay içenleri gören vatandaşlar, cep telefonuyla görüntü kaydettiler. Daha önce de şikayetler üzerine ceza yazıldığı öğrenilen çay ocağına Sakarya Emniyet Müdürlüğü ekipleri baskın yaptı. Sosyal mesafe kuralına uymayan vatandaşlara para cezası yazılırken, çay ocağıyla ilgili Adapazarı Belediyesi işlem başlattı. Çay ocağının mühürleneceği öğrenildi.
Son Dakika › Güncel › Çay ocağında oturanları görüntüleyip şikayet ettiler - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.